Privacystatement

2- Bestellen & bezorgen

2a-Snelle bezorging
Woon je in Apeldoorn, Teuge, Ugchelen, Vaassen, Wilp Achterhoek, of Wenum/Wieseldan hoef je niet onnodig extra te betalen voor verzendkosten. Jou bestelling wordt meestal op de zelfde dag gratis bezorgd.
Woon je Buiten boven genoemde plaatsen. Bestel je voor 16:00 uur, jou bestelling wordt op het zelfde dag verzenden.
Heb je nog vragen over Smart Fix, over je bestelling of reparatie? Bel dan gerust naar ons of mail ons.

2b-Veilig bestellen
Alle betalingen van uw aankopen op Smart Fix worden afgehandeld door Rabobank Omnikassa. Dit is een van de meest geprezen en meest betrouwbare partners op het gebied van on-line-betalingen.

2c- Betaalmogelijkheden
Omdat wij het bijzonder belangrijk vinden dat onze website niet alleen goed en betrouwbaar overkomt, zijn wij voor al ons betaalverkeer aangesloten bij een externe betalingsprovider: Rabobank Omnikassa.

Rabobank Omnikassa
Wanneer u een bestelling plaatst, dan betaalt u het bedrag automatisch aan Rabobank Omnikassa. Via Rabobank Omnikassa kunt via verschillende banken betalen.

Prijzen inclusief BTW
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

 

3- Retourneren en zichttermijn
Ruilen en retourneren
Speciaal voor de verkoop via internet en webwinkels is er in Nederland een wet opgesteld. Om het voor onze klanten en onszelf zo helder en overzichtelijk mogelijk te houden, houden wij ons volledig aan deze wet.

3a-Ruilen
U heeft uw bestelling ontvangen maar het is niet geheel naar uw verwachting of wens? Dan neemt u in eerste instantie contact met ons op. U wordt geholpen bij de verdere stappen.

3b-Retourneren:
U bent niet tevreden met uw bestelling en wenst uw bestelling te retourneren en uw geld terug te krijgen. Hiervoor kunt u de digitale versie van het retourformulier gebruiken.

Uw volledige aankoopbedrag wordt terug gestort wanneer uw retournering aan de volgende eisen voldoet.

- Uw retourneringsaanvraag is binnen de eerste 7 dagen na ontvangst van uw product aangevraagd en binnen 14 dagen na ontvangst van uw product bij ons ontvangen.
- Het pakket is compleet en onbeschadigd geretourneerd. -Indien u meer doet na het ontvangen van het product dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en er daardoor schade aan het product is ontstaat, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
- Het pakket is voldoende gefrankeerd om te versturen. (de retourkosten zijn voor uw rekening.

Voldoet uw retournering aan de genoemde eisen, dan zullen wij het volledige aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, aan u te crediteren op het door u aangegeven bank- of gironummer.

4- Service

4a- Heeft u hulp nodig bij uw aankoop?
Bent u op zoek naar een accessoires voor uw iPhone, Samsung mobiel, iPad of Tablet  maar u komt er niet uit, dan neem contact met ons op.

Per WhatsApp
Voeg Smart Fix op WhatsApp en stel uw vraag.

Per telefoon
Dagelijks zijn wij tussen 9:00 uur 's ochtends en 14:00 uur in de 's middag telefonisch bereikbaar om u te helpen bij de juiste keuze uit ons brede assortiment

Per e-mail
Per e-mail kunt u ook uw vragen stellen. Wij zorgen er voor dat u dan snel een reactie van ons krijgt.
Uw e-mail kunt u sturen naar: Smartfixapeldoorn@hotmail.com

4b- Reparatie
Voor het aanmelden van een reparatie kunt u een e-mail, WhatsApp-berichtje sturen of belt u voor een afspraak en de volgende punten kunnen dan worden aangemeld. U kunt uiteraard ook zonder afspraak ons winkel bezoeken voor uw reparatie.
- De klacht omtrent het product.
- Uw actuele adres en telefoonnummer.
- E-mailadres

5- Volg ons.
Via Facebook
Via Instagram

6-  Voorwaarden

6a- Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden

6b- Privacy Statement
Dit is de website van https://smartfixing.nl/

Ons bedrijfsadres is Stationstraat 289b Apeldoorn
Ons postadres is bierbrouwershorst 27
7328 NB Apeldoorn

Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 67055877

Privacy:
Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch noch uw domeinnaam, noch uw e-mailadres.

Na een bezoek aan onze website bewaren wij:
uw e-mailadres als u boodschappen/vragen plaatst op deze website;
uw e-mailadres als u dit aan ons communiceert;
de domeinnaam van andere sites die u geraadpleegd hebt om naar onze site te gaan;
alle informatie met betrekking tot de pagina’s die u op onze site geraadpleegd hebt;
alle informatie die u vrijwillig verstrekt hebt (bijvoorbeeld onderzoeksinformatie en/of site-registratie).

Deze informatie wordt gebruikt voor:
intern gebruik en wordt daarna verwijderd;
de inhoud van onze website te verbeteren.

Deze informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.
Op deze site gebruiken we cookies (een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van uw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte Internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek)

om uw voorkeuren te registreren;
om informatiesessies te registreren, zoals informatie over hetgeen u toevoegt aan uw boodschappenlijst;
Of om informatie te registreren die eigen is aan u, zoals de webpagina’s die u geraadpleegd hebt om naar onze site te gaan;
om de inhoud en de presentatie van de site aan te passen op basis van uw browsertype of van andere informatie die door de browser verstuurd wordt.

We hebben geen partnerschappen of speciale relaties met derden op internet.

Hoe neemt u contact met ons op in verband met ons privacybeleid ?
Als u wenst te reageren op ons privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen.
Per mail:

Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dat geval, zullen wij contact met u opnemen alvorens uw gegevens te gebruiken voor deze nieuwe doeleinden, om u op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om u de kans te bieden uw deelname te weigeren.

6b- Cookies

Wat is een cookie?

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.

Gebruik van sessie cookies

Met behulp van een sessie cookie kunnen wij zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen onze dienst daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw webbrowser afsluit.

Google Analytics

Via onze website wordt een cookie geplaatst van het Amerikaanse bedrijf Google, als deel van de “Analytics”-dienst. Wij gebruiken deze dienst om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten.

De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. De informatie wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google stelt zich te houden aan de Privacy Shield principles en is aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

Social Media

Op onze website zijn buttons opgenomen om webpagina’s te kunnen promoten (“liken”) of delen (“tweeten”) op sociale netwerken als Facebook en Twitter. Deze buttons werken door middel van stukjes code die van Facebook respectievelijk Twitter zelf afkomstig zijn. Door middel van deze code worden cookies geplaatst. Wij hebben daar geen invloed op. Leest u de privacyverklaring van Facebook respectievelijk van Twitter (welke regelmatig kunnen wijzigen) om te lezen wat zij met uw (persoons)gegevens doen die zij via deze cookies verwerken.”

“De informatie die ze verzamelen wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. De informatie wordt overgebracht naar en door Twitter, Facebook, Google + en LinkedIn opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. LinkedIn, Twitter, Facebook en Google + stellen zich te houden aan de Privacy Shield principes en zijn aangesloten bij het Privacy Shield-programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van eventuele persoonsgegevens.

Persoonsgegevens

Recht op inzage en correctie of verwijdering van jouw gegevens

Je hebt het recht om te vragen om inzage in en correctie of verwijdering van jouw gegevens. Zie hiervoor onze contactpagina. Om misbruik te voorkomen kunnen wij je daarbij vragen om je adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dien je een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen. Je kunt deze terug vinden in de instellingen van je browser.

In- en uitschakelen van cookies en verwijdering daarvan

Meer informatie omtrent het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.

7-Mijn account

7a- Waarom een account bij Smart Fixing
Via onze website kunt u een account aanmaken als u een bestelling wilt plaatsen. Dit is uiteraard niet verplicht. U krijgt dan automatisch een gebruikersnaam en wachtwoord toegewezen die u via uw account gemakkelijk kunt aanpassen. U kunt ook een account aanmaken zonder dat u een bestelling plaatst. U treft de button "Inloggen" rechts bovenaan de website.

De voordelen van een account bij https://smartfixing.nl/

- U volgt eenvoudig de status van uw bestelling en/of reparatie;
- U kunt zich gemakkelijk aan- en afmelden voor onze nieuwsbrief;
- U kunt gemakkelijk uw persoonlijke gegevens aanpassen.

7b-Status van mijn bestelling
Heeft u een bestelling bij ons geplaatst? Hartstikke bedankt. Wij zijn er trots op om u als klant te mogen verwelkomen!

Statuswijzigingen:
U kunt inloggen om de status van uw bestelling te bekijken. Heeft u betaald per iDEAL. Dan heeft uw order de status 'betaling ontvangen'. Wij zullen de order dan binnen 2 werkdagen versturen. Zodra uw pakket verzonden is zal de status wijzigen in 'aangeboden aan PostNL'. Deze laatste update ontvangt u ook van ons per e-mail.

Order geannuleerd:
Indien uw betaling per bijvoorbeeld iDEAL mislukt is, dan is uw order automatisch 'geannuleerd'. U kunt uw bestelling in dat geval opnieuw plaatsen. Heeft u een account? In dat geval is opnieuw bestellen dan snel gedaan, omdat uw persoonlijke gegevens al opgeslagen zijn in uw accountprofiel!

Goed om te weten
De snelste manier van betalen is per iDEAL.

Heeft u nog vragen over uw bestelling, dan kunt u natuurlijk ook een e-mail sturen naar smartfixapeldoorn@hotmail.com. Uw vraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.

7c- Status van mijn reparatie
Heeft u een product ter reparatie aangeboden bij Smart Fixing dan wordt er alles aan gedaan om er zorg voor te dragen dat u uw product weer zo spoedig mogelijk in huis heeft. In de meeste gevallen is dit binnen 30 minuten. Andere gevallen in overleg.

Heeft u nog vragen over uw reparatie, dan kunt u natuurlijk ook een email sturen naar smartfixapeldoorn@hotmail.com. Uw vraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoorden.

7d- Mijn winkelwagen
In uw winkelwagen treft u de producten aan die u wenst te bestellen. U kunt hier artikelen toevoegen, wijzigen of vermeerderen/verminderen. Heeft u nog geen producten in uw winkelwagen? Ga dan naar het product naar keuze en klik op de button 'in de winkelwagen'. Er komen geen extra (bezorg)kosten bij als de bezorg adres binnen Apeldoorn is. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

8- Ons product

8a- Garantie
Garantie & Servicepakketten Smart Fixing
Op al onze gerepareerde toestellen bieden wij 1maand garantie.

8b-Smart Fixing Support voor elke garantiekwestie
Om zo snel mogelijk geholpen te worden adviseren wij u  om het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven in een e-mail en deze te sturen naar: smartfixapeldoorn@hotmail.com
Wij behandelen uw e-mail binnen 1 werkdag en streven er naar, in eerste instantie, altijd naar om het probleem op afstand voor u op te lossen, zodat u uw product niet lang hoeft te missen. Twijfelt u of uw vraag onder de garantie valt? Neem dan gerust contact op via.
Tel: 055 312 50 92
E-mail: smartfixapeldoorn@hotmail.com
WhatsApp: 06-285 678 60

8c-Klachtenafhandeling
Heeft u een algemene klacht over Smart Fixing website, de dienstverlening en/of de service dan horen wij dat graag van u. Wij nemen alle reacties graag in ontvangst om daarmee onze producten en diensten nog verder te verbeteren. Uw klacht kunt u richten aan smartfixapeldoorn@hotmail.com. Wij sturen u dan altijd binnen 24 uur een reactie.